Aitab vabandustest – ela nii, nagu tahad!

Sul on kindlasti palju vabandusi, eks ole?!

Ma ei leia tasakaalu.

Ma ei jõua kõigega tegeleda.

Ma ei oska ennast hoida.

Minu arvamus ei ole oluline.

Ma ei tea, kust või kuidas alustada.

Mul ei ole kellelegi toetuda.

Mul ei ole jaksu.

Ma ei suuda ekraanist eemal olla.

Ma ei julge seda teha.

Ma ei oska puhata. 

Ma ei saa sellega nagunii hakkama.

Mul ei ole järjekindlust.

 

Aga meil on sulle lahendus!

Kogemuskursusel „ASI ON MINUS! 2.0” muudad kolme kuuga oma mõtteviisi ja käitumismustreid. Oleme selleks kokku pannud 12-astmelise programmi, mille käigus kustutad sammhaaval oma vabandusi.

Kursus stardib 5. jaanuaril 2023 ja kestab kuni 13. aprillini. Kõik kohtumised on järelvaadatavad.

01
HARJUMUSED
  • Kas harjumusi on võimalik muuta?
  • Milleks ja kuidas seda teha?
  • Mis on need harjumused, mis toetaksid sind eesmärkide saavutamisel?
Rohkem
02
HEAOLU
  • Mida sa peaksid tegema, et tunda ennast iga päev hästi?
  • Kuidas mõjutavad sinu enesetunnet uni, liikumine ja toitumine?
  • Kuidas parandada oma füüsilist heaolu?
Rohkem
03
SELGUS
  • Kuidas tuua oma ellu rohkem selgust?
  • Kas sa tead, kes sa oled ja kuidas sa tahad oma elu elada?
  • Kuidas seada eesmärke nii, et need ka täituksid?
Rohkem
04
ENERGIA
  • Mis on füüsiline, vaimne ja emotsionaalne energia?
  • Kuidas energiat hoida?
  • Kuidas energiataset tõsta, et sul oleks jaksu saavutada oma eesmärgid?
Rohkem
05
JULGUS
  • Kuidas hirmust üle saada ja astuda julgeid samme iga päev?  
  • Kuidas tegutseda enesekindlamalt ja minna oma mugavustsoonist välja?
  • Kuidas teha nii, et teiste arvamus ei läheks sulle nii palju korda?
Rohkem
06
MÕTTEVIIS
  • Kuidas mõtteviis mõjutab meie tundeid ja tegusid?
  • Kuidas mõtteviis ja uskumused meid piiravad?
  • Kuidas saavutada teadlikkusest ajendatud positiivne meelestatus?
Rohkem
07
EFEKTIIVSUS
  • Millised on sinu prioriteedid?
  • Kuidas olla igapäevaselt efektiivsem nii eraelus kui ka tööl?
  • Kuidas saada lahti segavatest faktoritest ja ajaröövlitest?
Rohkem
08
MÕJUKUS
  • Kuidas olla mõjukam oma suhetes ja karjääris?
  • Kuidas tegutseda ja käituda nii, et see inspireeriks ka teisi?
  • Kuidas olla teistele eeskujuks?
Rohkem
09
SUHTED
  • Millised on sinu suhted teiste inimestega?
  • Kuidas need mõjutavad sinu mõtteviisi ja tegusid? 
  • Kuidas ümbritseda end õigete inimestega?
Rohkem
10
EKRAANIVABADUS
  • Miks me jääme ekraanist ja sotsiaalmeediast sõltuvusse?
  • Kuidas lõpetada ekraani ja sotsiaalmeedia ületarbimine?
  • Kuidas saada hakkama FOMOga (fear of missing out) – hirmuga, et jääme millestki ilma, kui oleme ekraanist eemal?
Rohkem
11
PUHKUS
  • Miks meil on vaja puhata?
  • Kuidas puhata nii, et ei tekiks ärevust?
  • Mida puhkuse ajal teha?
Rohkem
12
PÜHENDUMINE
  • Kas sul on motivatsiooni tegutseda?
  • Kuidas luua ja hoida motivatsiooni?
  • Kuidas olla järjepidev?
Rohkem

ASI ON SINUS!

 

Kui oled lõplikult seda mõistnud, siis suudad ka oma elu paremaks muuta.

 

Sinus on olemas otsuse tegemise jõud, et elada sellist elu, nagu soovid. Sinus on ka teadmine, et sina oled kõige olulisem tegelane oma elus. See jõud ja teadmine tuleb lihtsalt üles leida!

Põhjused ja vabandused, miks mitte seda või teist teha, samuti energia, aja või julguse puudumine, hirm muudatuste või teiste arvamuse ees – need on kõik sinu enda loodud takistused, mitte välised piirangud.

Sinu harjumuspärane käitumis- ja tegutsemisviis on tekkinud aastatega. Jah, sa saad igapäevaeluga hakkama ja tunned ennast ka vahel õnnelikuna, aga kas sa elad ikka täiel rinnal? Kas sa päriselt elad sellist elu, nagu tahad?

 

Meie kolm julgesime endale lõpuks öelda: „Asi on minus! Ainult mina ise suudan oma elu muuta.”

SANDRA VABARNA
arengutreener (Certified High Performance Coach™)

Ma ei saa ju endale aega võtta, korralikult süüa, lugeda-sportida-minna-teha-olla... sest mul on väike laps ja ma teen ka tööd. Noore ema elu peabki ju raske olema. Ma lihtsalt pean kõigega toime tulema!

Stress, magamatus, ühe tulekahju kustutamine teise järel, emotsionaalne söömine, nutinetisõltuvus – kõik see oli minu elu osa kolm aastat tagasi. Kuniks põlesin läbi ja sain aru, et midagi peab muutuma ja ainuke, kes seda teha saab, olen ma ise.

Praegu on mul kaks väikest last. Ma võtan iga päev tunni endale. Ma teen viis korda nädalas trenni ja nädalavahetused on ekraanivabad. Ma teen rohkem kui kunagi varem ja puhkan rohkem kui kunagi varem. Muidugi tuleb mul ette päevi, kus ma ei jaksa või ei taha, aga nüüd oskan neist kiiremini välja tulla. 

SANDRA RAJU
arengutreener (Practitioner Diploma in Executive Coaching, AoEC)

Olen alati olnud „teeme ära” ellusuhtumisega. Ühel järjekordsel pingelisel perioodil kõlas mu peas perfektsionistide hümn „Ma pean kõike jõudma!”, mille sõnad kõlasid nii: küll läheb paremaks, praegu on lihtsalt see aeg; kui teised saavad hakkama, miks mul siis häda üle elada see järjekordne vaev! 

Ja samal hetkel sain aru, et ega ikka ei lähe paremaks. Nüüd on vaja midagi päriselt muuta.

Astusin sellelt küll-ma-jõuan-rongilt maha teadmata, mis peatuses ma olen ja millal järgmine rong läheb. Istusingi paar kuud lihtsalt ja ootasin, mil keegi mind peale võtaks... Kuniks mõistsin, et keegi ei tule, kui ma ise midagi ette ei võta. Nii hakkasingi sammuma teadliku enesearengu teed.

Nüüd, kolm aastat hiljem saan öelda, et tunneli lõpus oli valgus (õnneks polnud see vastassuunas sõitev rong), kuid samas teadvustan endale selgelt, et see teekond ei ole läbi, vaid jätkub pidevalt. Ja see on nii põnev, et tahan seda väga teiega jagada!

KILLU KOLSAR
arengutreener (Certified Life Coach™)

Ma olin nii uhke, et mu kalender oli alati täiesti täis. 10 projekti korraga käsil, tuiskasin ringi, tegin kogu aeg midagi, aitasin kõiki ja ütlesin kõigele jah. Okei, unetunde oli vähe, toitumine kehv, vaba aega polnud, pidevalt olin pinges, sõpradega ei jõudnud ka eriti suhelda, rääkimata raamatute lugemisest... Kolm aastat tagasi hakkasin aga mõtlema: „Millist elu ma päriselt luua soovin?“

Taipasin, et tegelikult ma ei taha sellist elurütmi. Tahan osata öelda ei, teha asju enda jaoks, jõuda kõike, mis mulle päriselt rõõmu valmistab. Otsustasin hakata oma elu ise juhtima! Vähendasin kohustusi ja võtsin endale aega, et asjad tasakaalu viia. Ma tekitasin aega, ehkki alguses tundus see ilmvõimatu. Praegu mahuvad minu ellu mu pere ja sõbrad, töö ja hobid, raamatud, elamused, trenn ning puhkus. Mul jääb spontaansuseks aega ülegi! Ja ma olen enda üle uhkem kui kunagi varem.

Oleme kampa kutsunud 9 inspireerivat naist!

KATRIN SAALI SAUL
KATRIN SAALI SAUL

„Tahad areneda, astu paarisuhtesse. Paarisuhe on kui peegel, mis näitab sulle kiiresti kätte su arengukohad. Boonuseks on alati kui varnast võtta inimene, kelle kaela ajada enda ja maailmaga seotud rahulolematus.”

Katrin Saali Saul on kogenud pereterapeut, kelles on loominguline ind anda oma elukogemust edasi teraapias, loengutes ja raamatutes.

KENE VERNIK
KENE VERNIK

„Õige uni parandab üldist tervist ning toob meis välja selle positiivsuse, energia ja võimekuse, mida me ei arvanud endas peituvat.”

Kene Vernik on psühholoog ja unenõustaja.

MARI-LIIS LILL
MARI-LIIS LILL

„Kui mina olen mina sellepärast, et mina olen mina, ja sina oled sina sellepärast, et sina oled sina, siis mina olen mina ja sina oled sina. Aga kui mina olen mina sellepärast, et sina oled sina, ja sina oled sina sellepärast, et mina olen mina, siis mina ei ole mina ja sina ei ole sina."

Mari-Liis Lill on näitleja ja lavastaja, kes kasvatab kahte last ja teatris püüab kasvatada inimeste empaatiavõimet. Eelkõige iseenda oma. 

KAI OJA
KAI OJA

„Ütle mulle, mida Sa tahad ja ma näitan Sulle, kuidas seda saavutada!”

Kai Oja on mõtteviisi muutja ja eduõpetaja, kelle kirg ja kutsumus on aidata inimestel jõuda eesmärkide täitmiseni ja veel natuke kaugemalegi.

MARI OJASAAR PARVE
MARI OJASAAR PARVE

Naudi elu, leia ônnekillud ülesse ja pane neid tähele."

Mari Ojasaar Parve on kunstnik, lasteraamatute autor, kingitusebrändi Kuma Design looja. Ta on naine, kolme lapse ema, loomeinimene ja ettevôtja. Mari armastab loodust ja saab oma jôu ja inspiratsiooni sellest. Rõõmuga inspireerib ka teisi suunamudijana Instagrami kaudu.

KRISTEL TUUL
KRISTEL TUUL

Naise supervõimeks on tema keha ja intuitsioon. Seal peituvad kõik sinu vastused. Kuula. Tunneta. Usalda."

Kristel Tuul on arengutreener, kes aitab ambitsioonikatel naistel ennast hoides saavutada oma eesmärgid. Ta läheneb naiste eesmärkidele holistiliselt ja teaduspõhiselt, aidates neil panna enda mõtteviis, keskkond ja bioloogia enda kasuks tööle.

KRISTI SAARE
KRISTI SAARE

Ole iseenda kangelane."

Kristi Saare on investor, õpetaja, mentor, ettevõtja, autor, ema. Ta töötab igapäevaselt selle nimel, et inimesed saaksid teha elus olulisi asju ja nende otsuseid ei piiraks rahaliste vahendite puudumine. 

EPP KÄRSIN
EPP KÄRSIN

„Mina usun, et armastus päästab maailma! Seksuaalenergias on meie vägi ja mida teadlikum sellest oled, seda võimsam oled loojana, armastajana ning inimesena tervikuna."

Epp Kärsin on kogemuskoolitaja, tänaseks on tema naudingute koolitustest osa võtnud rohkem kui 28 000 inimest.

LIIS VELSKER
LIIS VELSKER
„Ainult mina saan oma elu muuta. Kui mulle ei meeldi selle juures midagi, siis ma valin endale uue karakteri ja proovin uuesti!”

Liis Velsker on spordientusiast ja kirjanik, kes tänaseks päevaks on hoopis üliõpilasest nõustaja gümnaasiumis ja aktiivne sotsiaalmeedias. Kõige rohkem meeldib talle end tutvustada aga Liisuna, kes tuleb Piiumetsast!

Kõige enam olen nautinud arengutreenerite vaibi, hästi mõnus ja inspireeriv. Isegi kui olen õhtul väsinud, annab see kohtumine mõnusa boosti. See on inspireerivate mõtete jagamine.

Kelly

Kõige enam positiivset tuge ja tõuget annab see grupp inimesi siin. Ma pole üksi, keegi pole üksi ja kõik on väga toetavad

Piret

Mulle tundub, et olen juba selle lühikese ajaga veidi empaatilisemaks muutunud. Huvitav on kaasa elada inimestele, kes elavad hoopis teist elu kui mina.

Kairi

Kõige rohkem on meeldinud Killu ja Sandrate esinemine. See, kuidas noored ja ilusad inimesed suudavad olla nii struktureeritud ja samas emotsionaalsed. Supernaised! Inspireerite väga.

Liis

Kindlasti on suurim kasu olnud eesmärkide seadmine ja nende kirjapanemine. Olen nautinud meie kohtumisi, olete kolmekesi väga inspireerivad ja positiivsed ning pärast iga koosolekut saan motivatsiooni ja positiivsuse laengu. Aitäh teile!

Mari-Liis

Kursus aitab ennast kõrvalt näha. Õpetab analüüsima, annab tööriistad. Julgustab! Mulle meeldib teie lähenemine, teemad on süstematiseeritud, piisavalt on aega, et samm-sammult asjadele läheneda ja ennast treenida uutmoodi mõtlema, maailma nägema ja mis peamine: tegutsema!

Liisa

Selguse loeng aitas mõista, et kõik ei saagi kohe selgeks ja selguse loomine iseendas võtabki aega. See võttis pinged maha, sest arvasin, et kõik peab kohe selge olema. See on teinud mind rahulikumaks ja andnud kindlust ja tuge, et olen õigel teel.

Agnes

Programmi raames olen hakanud rohkem lugema. Varem see mulle pigem ei meeldinud, aga nüüd naudin seda.

Hanna-Liis

Elus esimest korda julgesin ausalt vaadata enda sisse. Samuti olen hakanud rohkem teadlikumalt elama: mõtlen ette, planeerin jne. Tunnen rohkem rahulolu iseendas, teistega suhtlemisel.

Merilin
Usume siiralt, et igaüks on võimeline muutma oma elu selliseks, nagu ta tahab. Meie suutsime, paljud teised on suutnud ja suudad ka sina.

Kogemuskursusel „ASI ON MINUS! 2.0” muudad kolme kuuga oma mõtteviisi ja käitumismustreid. Oleme selleks kokku pannud 12-astmelise programmi naistele, mille käigus kustutad sammhaaval oma vabandusi.


Kursuse aluseks on Brendon Buchardi programmi High Performance Habits põhimõtted, mis on välja töötatud pikaaegsete uuringute põhjal, mille tulemusel selgitati välja just need aspektid, mis määravad kõige enam inimese rahulolu oma eluga. Käesolevat programmi oleme täiendanud vastavalt enda ja oma klientide kogemuste ning vajaduste järgi ehk lisanud juurde teemad, mis just Eesti naise jaoks olulist rolli mängivad.

KELLELE?

Naistele, kes soovivad enda elu teadlikumalt juhtida. Oodatud on kõik, olenemata vanusest, töökohast, suhtestaatusest vms. 

 

KUS?

Kõik kohtumised toimuvad Zoomis ja kestavad 1,5 tundi. Kui sa ei saa mõnel kohtumisel osaleda, siis ära muretse – laadime kõik kohtumised 24 tunni jooksul üles ja need jäävad järelvaadatavaks kahe kuu jooksul pärast kursuse lõppu.

Lisaks loome toetusgrupi Slackis, et saaksime üksteist motiveerida ja kogemusi jagada.

 

MILLAL?

Kohtumised toimuvad igal neljapäeval 5. jaanuarist kuni 13. aprillini 2023 kell 10-11.30, v.a iseseisva töö nädalatel 20. märtsist 5. aprillini (vt ajakavast). 

Iga kuu kolmandal laupäeval (21. jaanuar, 18. veebruar, 18. märts) kell 10-14 kohtume kolme inspireeriva külalisega.

Vaata ajakava

 

MIDA VEEL?

Lisaks kõigele pakume sulle veel võimalusi-tegevusi.

  • Praktilised harjutused ja tööriistad enda paremaks juhtimiseks.
  • Sisuklubi: iga kuu saadame sulle ühe raamatusoovituse, podcast´i või artikli, mille üle arutleme Slackis.
  • Põnevad ülesanded.
  • Lugemis- ja vaatamissoovitused.
  • Kingitused.
  • Üllatused.

Kingime sulle ka „ASI ON MINUS!” aastase märkmiku, mille abiga saad ennast igal kuul analüüsida ja eesmärke seada, ning Sandra Vabarna kahe kuu märkmiku, mis aitab sul igal päeval ennast häälestada ja päeva planeerida.

Kursuse hind on 350 eurot.

Muuda oma elu selliseks, nagu sina tahad, ja ümbritse ennast kolmeks kuuks ägedate inimestega.

Miks? Sest ASI ON SINUS!

Pildid / - - 8_hind